معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری توجه به آموزش و پرورش را تنها راه مصون شدن جامعه در مقابل آسیب‌ها دانست و گفت: اولویت قرار دادن آموزش و پرورش در تخصیص اعتبارات، منابع و امکانات تاثیرات شگرفی در جامعه دارد.

توجه به آموزش و پرورش جامعه را در برابر تمامی آسیب‌ها مصون می‌کند

به گزارش مهندسی صنایع از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بی‌نظیر بود و نشان‌دهنده بصیرت و آگاهی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ایجاد عدالت آموزشی، توزیع امکانات و نیروی انسانی در سراسر استان ضروری است.

وی افزود: تعداد زیادی دانش‌آموز نخبه در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کنند که از امکانات آموزشی بی‌بهره هستند و ضروری است که این افراد در اسرع وقت شناسایی شوند.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی این دانش‌آموزان کار صعب و دشواری است اما ثمره شیرینی برای جامعه به همراه دارد و مقابل ابتر ماندن استعدادهای برتر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس‌جمهور به استان، بیان کرد: در سفرهای پیشین پروژه‌های عمرانی اولویت بود اما در این سفر مباحث فرهنگی و اجتماعی مورد توجه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری توجه به آموزش و پرورش را تنها راه مصون شدن جامعه در مقابل آسیب‌ها دانست و تصریح کرد: اولویت قرار دادن آموزش و پرورش در تخصیص اعتبارات، منابع و امکانات تاثیرات شگرفی در جامعه دارد.

وی ضمن تقدیر از ترویج فرهنگ نماز در مدارس، اظهار داشت: در کنار تدریس سایر دروس باید به مسئله نماز توجه ویژه شود و با علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به نماز سد محکمی در مقابل آسیب‌های اجتماعی ساخت.

حسین‌میرزایی گفت: طرح نماد طرح بسیار مهمی است که همت همه دستگاه‌های متولی را می‌طلبد و آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش می‌دهد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید