مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۹۰ درصد از گزارش‌های مردمی ثبت‌شده در خصوص مشکلات حوزه راه در استان از طریق سامانه ۱۴۱ ، رسیدگی شده است.

ثبت ۲۲ هزار و ۸۲۶ تماس با سامانه 141 راهداری چهارمحال و بختیاری/ ۹۰ درصد از شکایات رسیدگی شد

به گزارش مهندسی صنایع از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی از سامانه ۱۴۱ به عنوان پل ارتباطی این اداره با مردم یاد کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱  به بیش از ۹۰ درصد از گزارشات مردمی ثبت‌شده در خصوص مشکلات توسط این سامانه رسیدگی شده است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح نوع مشکلات مطرح شده توسط مخاطبان سامانه هوشمند ۱۴۱ افزود: سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است و توانسته با روند رو به رشد در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم کرده و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کند. وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۹۰ درصد از گزارشات مردمی که در این سامانه ثبت شد رسیدگی شده است و با فعالیت مستمر راهداران و پرسنل در محورهای مواصلاتی استان سعی شده است پاسخگویی به مشکلات مردم به نحو مطلوبی انجام شود. غلامی توضیح داد: از مجموع  ۲۲ هزار و ۸۲۶ تماس و گزارش ثبت شده در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۲ هزار و ۳۶۹ تماس پاسخ داده شده است، که مربوط به وضعیت محورهای مواصلاتی استان از جمله چاله‌های مخاطره‌آمیز، ناهمواری سطح راه، خرابی آسفالت، پاکسازی سطح راه و نقص حفاظ‌ها و علائم ایمنی آسیب‌دیده و نا‌ایمن و برف‌روبی و همچنین در حوزه حمل و نقل مسافر و بار بوده است. وی مدت زمان پیگیری و رسیدگی به شکایات مردمی را متغیر عنوان کرد و گفت: شکایت‌ها در اسرع وقت پیگیری می‌شود اما با توجه به نوع شکایت بازه پاسخگویی و رسیدگی به آن متفاوت است زیرا در بعضی موارد موانع قانونی وجود دارد و برای رسیدگی به شکایت باید یکسری مراحل طی شود که زمان‌بر است. غلامی ادامه داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی، شرایط جوی، حوزه حمل و نقل، راه‌های مسدود و بازگشایی‌شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند. پایان پیام/۶۸۰۳۵

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید