شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی اقدام به ترمیم و بازسازی 500 منزل مسکونی مناطق محروم رودان می‌کند و این کار را آغاز کرد.

ایفای مسؤولیت اجتماعی فولاد کاوه در قالب ترمیم 500 منزل مسکونی محرومان در رودان

به گزارش مهندسی صنایع از بندرعباس، سیدعباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش امروز درباره ایفای مسؤولیت اجتماعی فولاد کاوه در قالب ترمیم 500 منزل مسکونی محرومان در رودان، اظهار کرد: در فرهنگ دینی و قرآنی تأکید زیادی در خصوص حمایت از محرومین شده است؛ خدمت به محرومین جزو وظایف ما است و در این راستا باید بدون هیچ منتی خدمتگزاری کنیم. وی بیان داشت: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همواره به موضوع اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و ایفای نقش مؤثر در خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار نگاه ویژه‌ای داشته و ارائه خدمت به محرومین تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به ما عطا فرموده است.

  مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده محرومین در جغین، زیارتعلی، بیکاء و بخش مرکزی شهرستان رودان شناسایی شده که کار ترمیم و بازسازی آن‌ها توسط شرکت فولاد کاوه کیش انجام می‌شود. حسینی با اشاره به اینکه فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان است و سود این شرکت صرف خدمت‌رسانی به محرومین می‌شود، افزود: همواره تأکید ریاست محترم بنیاد مستضعفان این بوده که در کنار بنیاد علوی ما نیز کار خدمت به محرومان را انجام دهیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.  وی در ادامه افزود: فولاد کاوه جنوب کیش نیز برای گسترش فضای مهرورزی در بحث محرومیت‌زدایی به طور خاص با تخصیص بودجه ویژه محرومین، مستقیماً وارد عمل خواهد شد. وی اضافه کرد: کارهای خوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی درگذشته توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش انجام شده و از این‌ پس شاهد خدمات بیشتری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی توسط فولاد کاوه جنوب کیش خواهیم بود. در این مراسم حجت‌الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش، برای کمک به ترمیم 500 منزل مسکونی محرومین این شهرستان تشریح کرد: «با شروع فصل سرما و بارندگی، بسیاری از خانه‌های این شهرستان نیاز به بازسازی، ترمیم داشت که با مساعدت‌های مهندس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش این مهم محقق شد و این لطف و محبتی بوده که خداوند به این مجموعه ارزانی داشته است؛ لذا با انجام این عمل خیر از سوی مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش بخشی از دغدغه‌های نیازمندان بر طرف خواهد شد.» وی تصریح کرد: در زمان کوتاهی که شاهد حضور مهندس حسینی به‌عنوان مدیرعامل این شرکت بوده‌ایم شاهد خدمات ارزشمندی در حوزه خدمت‌رسانی به محرومین بوده‌ایم. نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: در دیداری که با مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش داشتیم، درخواست حمایت این شرکت از محرومین را دادیم که مورد استقبال مدیرعامل این مجموعه قرار گرفت. پایان پیام/

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید