امام جمعه دزفول گفت: باید راهکارهای درست و دقیق برای مقابله با بی‌حجابی از سوی مسئولان در نظر گرفته شود که در این زمینه از ظرفیت مردم متدین و حمایت نیروی انتظامی و بسیج نیز استفاده شود.

امام جمعه دزفول: اقدامات علیه بی‌حجابی در چارچوب قانون انجام شود

به گزارش مهندسی صنایع از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی امام جمعه دزفول در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان با موضوع بی‌حجابی اظهار کرد: مسئولان در این نشست راهکارهای خوبی ارائه دادند.

وی در همین ارتباط اضافه کرد: در این جلسه مسئولان با بررسی قوانین و مقررات مقرر شد که هر اقدامی علیه بی‌حجابی در چارچوب قانون انجام شود.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: باید راهکارهای درست و دقیق برای مقابله با بی‌حجابی از سوی مسئولان در نظر گرفته شود که در این زمینه از ظرفیت مردم متدین و حمایت نیروی انتظامی و بسیج نیز استفاده شود.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: همه اقشار مختلف مردم، مسئولان و روحانیت باید در زمینه حجاب احساس وظیفه کنند و وظیه خود را در این زمینه انجام دهند.

قاضی‌دزفولی با تاکید بر این نکته که نباید کسی در ارتباط با حجاب آیه یاس بخواند، گفت: دشمنان خواب‌های زیادی برای ما دیده بودند ولی چون مردم‌ با آنها همراهی نکردند نتوانست به مقصد خود دست یابد.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه دزفول با اشاره به سرکوب معترضان در کشور فرانسه یادآور شد: یکی از نشریات این کشور به طور مستمر به مقدسات ما توهین می‌کند در حالی‌که کوچکترین اقدامی علیه برخی سیاستمداران فرانسه با برخورد جدی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید